Facturering en verzekering

De rekening voor behandeling bij TopDent ontvangt u via Infomedics. (voorheen Famed). Infomedics is een factoringbedrijf dat voor ons de nota's verstuurt en int. Het gedeelte van de rekening dat gedekt wordt door uw verzekering zal Infomedics direct bij uw verzekeraar claimen. Alleen voor het resterende bedrag, voor handelingen die buiten uw pakket vallen of wanneer uw limiet bereikt is, ontvangt u een rekening. Deze zogenaamde "restnota" moet u dan zelf betalen en kunt u ook niet meer bij uw zorgverzekeraar indienen.

Privacy

Wij moeten Infomedics gegevens verstrekken voor deugdelijke specificatie van de nota’s. Heeft u hiertegen bezwaar, neem dan contact met ons op. Wij leggen u graag uit dat deze werkwijze geen enkele inbreuk maakt op uw privacy.

Heeft u ooit, om welke reden dan ook, een rekening niet betaald en is deze bij de deurwaarder terecht gekomen, dan neemt Infomedics geen nieuwe nota's op uw naam meer aan en kunt u niet door ons behandeld worden. Pas na een schriftelijk verzoek van uw kant aan Infomedics kan dit weer worden teruggedraaid, ook al heeft u de openstaande rekening inmiddels voldaan.

Wij declareren volgens standaard UPT (=Uniforme Particuliere Tarieven). Dit zijn wettelijke door de overheid vastgestelde tarieven.

Voor alle vragen over uw factuur en/of betalingen dient u zich rechtstreeks tot Infomedics te wenden.

De Servicedesk van Infomedics is iedere werkdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch te bereiken op het nummer: 036 – 20 31 900. U kunt ook terecht op de website www.infomedics.nl.

Houdt u er rekening mee dat het bij Infomedics vaak druk is en dat u soms even moet wachten voor zij u te woord kunnen staan!
Page_divider